بیف آ بلو

سه شنبه 1 بهمن 1398
7:41
رضا کاشکی

بیف آ بلو یک استیک گوشت آبدار است که در مهمانی های باشکوه، بسیار عالی و چشمگیراست،بیف آ بلو با مواد خیلی ساده ای همچون بلوچیز ، مقداری نمک و فلفل تهیه می شود.

مواد لازم برای تهیه این غذای جدید

گوشت استیکی به ضخامت حدودا ۵ سانتی‌متر : یک کیلو

کمی نمک و فلفل

کمی روغن زیتون

پنیر بلوچیز ۲۰۰ گرم

نصف فنجان خامه

طرز تهیه:

ابتدا فر را روشن کنید تا ده دقیقه ای گرم شود. دو طرف گوشت استیکی را نمک و فلفل بزنید و کمی روغن زیتون در همه‌ی جای گوشت بمالید. گوشت را داخل تابه قرار بدهید و اجازه بدهید هر طرف‌اش به مدت ۴ تا ۶ دقیقه یا به میزان دلخواه خودتان بپزد. گوشت را روی صفحه‌ی برش قرار بدهید و آن را با فویل بپوشانید. اجازه بدهید به مدت ۱۰ دقیقه بماند.

پنیر را خرد کنید و در یک تابه‌ی کوچک بریزید بعد خامه را روی پنیر بریزید و اجازه بدهید هر دو روی حرارت ملایم باشند تا پنیر ذوب شود. گوشت را برش بزنید و برش‌ها را به طور منظم روی یک دیس سرو بچینید. آب گوشت را روی تکه‌ها بریزید. کمی از سس را روی برش‌های گوشت بریزید و باقی‌مانده را در یک ظرف سرو روی میز قرار بدهید.

پنیر بلوچیز دارای طعمی شور، و عطر و بوی تندی است. درصد چربی آن معمولا کم است، اما مقداری زیادی سدیم در آن وجود دارد. علاوه بر این‌ها، این پنیر منحصر به فرد منبعی غنی از پروتئین، کلسیم و فسفر به حساب می‌آید. بلوچیز یا همان کپک زده فرانسوی با رگه‌های آبی، یک اصطلاح عام است که برای توصیف نوعی پنیر تولید شده با استفاده از شیر پاستوریزه گاو، گوسفند یا بز به کار برده می‌شود.

منبع: بازده


[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آشپزخونه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]